Vi har nå lansert vår nettportal for selvbetjent lisens- og samtykkehåndtering og alle aktive kunder skal i løpet av det siste halve året ha mottatt en e-post med opplysninger om sin nye brukerkonto.

Fra Min side kan du se og administrere opplysningene vi lagrer om deg og dine virksomheter, samt bestille, utvide eller avslutte abonnementer. Det er viktig at du logger inn for å sjekke at de lagrede opplysningene stemmer og for eventuelt å bytte passord.

30 dager før utløp av din gjeldende lisens vil vi sende deg en ny faktura per e-post så fremt automatisk fornying ikke er stoppet via portalen. Om du trenger fakturaen tidligere, benytter du valget Forny nå. Så snart fakturaen er betalt, enten i nettbank med KID eller med kort eller Vipps i brukerkontoen din, vil du motta nytt lisensnummer til den samme e-postadressen.

Ajour

Ajour

Vi hjelper småbedrifter å lykkes

Med Ajour Office klarer du både å drive firmaet, fakturere og føre regnskapet selv!

Har du spørsmål eller kommentarer? Send oss en melding her på siden, diskuter i Ajour Brukerforum eller spør vår regnskapsfører.