Gratis etablering

450/bruker/mnd
  • Eksternt skrivebord med
  • Ajour Office
  • Microsoft Office + Outlook
  • Serverplass
  • Daglig backup
  • Forutsetter forutgående eller samtidig kjøp av Ajour Office
  • Forhåndsbetales for 3 mnd om gangen. Vi sender faktura. Alle priser er eks. mva.

Online fakturering og regnskap

Ajour Online Office er en skyløsning som lar deg og dine medarbeidere kjøre Ajour Office (bestilles separat) sammen over internett via tilkobling til et eksternt skrivebord som leveres ferdig oppsatt med Ajour Office og Microsoft Office (med Outlook).

I praksis fungerer det eksterne skrivebordet som en «PC på nettet» som du kan logge deg på og fjernkjøre fra hvor som helst i verden og som i tillegg «ser» disker, filer og skrivere på den lokale PC’en som du er tilkoblet fra.

Tilkobling skjer mot våre servere via funksjonen Eksternt skrivebord i Windows. (Man kan også koble til fra Mac-klient og via apper for nettbrett.) Vi tar alt ansvar for sikker håndtering av programvare og data slik at din kontorløsning fungerer optimalt og er tilgjengelig – hver dag, hele året.

Bestilling

Ja, takk vi ønsker herved å bestille Ajour Online Office: